رمز عبور رادریافت کرده ام ولی برای ورود به پست الکترونیک مشکل دارم

 

همکاران محترم در صورت دریافت رمزعبور جدید از طریق پیامک و عدم امکان ورود لطفا به نکات زیر توجه نمائید:

 

  1. حتما از آخرین نسخه مرورگرهای کروم یا فایرفاکس استفاده نمایید. (فقط مرورگرهای نسخه 80 به بعد مورد تایید می باشند.)

     

  2. تمام Cookie و Cache مرورگر خود را بوسیله فشار دادن کلیدهای (Control + Shift + Delete) پاک کنید.

     

  3. در قسمت Username حتما باید آدرس ایمیل خود را وارد کنید. مانند : post@bankmellat.ir (مهم : امکان ورود با کدپرسنلی وجود ندارد.)

     

  4. به بزرگ و کوچک بودن حروف در رمزعبور ارسال شده دقت شود.

     

  5. لطفا به این لینک مراجعه نمائید: https://faq.sits-co.com/email/

 

روش بررسی نسخه Firefox مطابق شکل عمل کنید (Alt + h + a) :

 

روش بررسی نسخه Chrome مطابق شکل عمل کنید: