رمز عبور رادریافت کرده ام ولی برای ورود به پست الکترونیک مشکل دارم
همکاران محترم در صورت دریافت رمزعبور جدید از طریق پیامک و عدم امکان ورود لطفا به نکات زیر توجه نمائید:
- حتما از آخرین نسخه مرورگرهای کروم یا فایرفاکس استفاده نمایید. (فقط مرورگرهای نسخه 80 به بعد مورد تایید می باشند.)
- تمام Cookie و Cache مرورگر خود را بوسیله فشار دادن کلیدهای (Control + Shift + Delete) پاک کنید.
- در قسمت Username حتما باید آدرس ایمیل خود را وارد کنید. مانند : post@bankmellat.ir (مهم : امکان ورود با کدپرسنلی وجود ندارد.)
- به بزرگ و کوچک بودن حروف در رمزعبور ارسال شده دقت شود.
- لطفا به این لینک مراجعه نمائید: https://faq.sits-co.com/email/
روش بررسی نسخه Firefox مطابق شکل عمل کنید (Alt + h + a) :
روش بررسی نسخه Chrome مطابق شکل عمل کنید: